خرید و فروش کفپوش

اینجا را برای انواع کفپوش مهیا کردیم خوشا آن کس که دنبال بکلینک است

خرید و فروش کفپوش

اینجا را برای انواع کفپوش مهیا کردیم خوشا آن کس که دنبال بکلینک است

راهنمای خرید کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی چیست؟ اجرای کفپوش اپوکسی چگونه؟ قیمت کفپوش اپوکسی چقدر است؟ و سوالاتی که در این صفحه به شما پاسخ داده خواهد شد. کفپوش اپوکسی ( Epoxy flooring ) یا همان اپوکسی کف این روز ها تبدیل به محبوب ترین کفپوش بازار شده است و برای پوشاندن سطوحی مانند بتن ، موزاییک و … در سازه های مسکونی ، صنعتی ، تجاری ، بهداشتی و …استفاده می شود. این نوع کفپوش ها علیرغم افزایش طول عمر لایه زیرین که غالبا از جنس بتن می باشد . راهنمای خرید کفپوش اپوکسی

برای کارفرما زیبایی محیط ، سهولت تمیز کاری ، افزایش بهداشت محیط ، طول عمر بالا و قابلیت شستشوی آسان و …. را به همراه دارد. در ادامه با انواع مختلف این کفپوش ها و خواص و ویژگی های آن ، مزایا و معایب اپوکسی ها ، نحوه اجرا اپوکسی و …بیشتر آشنا شوید. برای داشتن کفپوشی لوکس و زیبا، بهداشتی، با دوام و طول عمر بالا و قابلیت شستشوی آسان هر چیزی که لازم است بدانید را گرد هم آورده ایم.

کفپوش اپوکسی چیست؟

اپوکسی یک ماده شیمیایی است که جزئی از خانواده اپوکسید ها می باشد اما در بین عموم به محصول نهایی رزین های اپوکسی نیز همان اپوکسی می گویند.

رزین های اپوکسی قبل از اجرا به شکل مایع هستند و پس از اجرا به جامد تبدیل می شوند. علت تغییر شکل رزین اپوکسی از مایع به جامد ترکیب این رزین با ماده شیمیایی به نام “هاردنر” یا سخت کننده است که پس از ساعاتی از این ترکیب و انجام واکنش های شیمیایی رزین مایع به سطحی جامد و بسیار مستحکم بدل می شود.

این ماده بسیار مقاوم و مستحکم می باشد و در برابر دیگر مواد شیمیایی، مقاومت بالایی دارد. همچنین با ترکیبات شیمیایی متنوع قابل تغییر ویژگی ها و اصلاح نقاط ضعف می باشد. یکی از نکات عالی و مهم در مورد اپوکسی ها ، دامنه وسیعی کاربردی است، که این نوع کفپوش ها دارا هستند.

شاید برای توضیح رزین و هاردنر بهتر است از چسب دوقلو مثال بزنیم تا به راحتی قابل درک باشد. چسب های دوقلو هم پس از ترکیب به سرعت تبدیل به جامد شده و بسیار سخت می شوند.

این واکنش منجر به تشکیل پلیمری ترموست می شود که خواص مکانیکی، مقاومت دمایی بالا و همچنین مقاومت شیمیایی دارد. این خواص به اپوکسی کاربردهای فراوانی می بخشد که از میان آن ها می توان به تولید پوشش های صنعتی، استفاده در قطعات الکترونیکی و الکتریکی، چسب ها و مواد پلاستیکی تقویت یافته با الیاف اشاره کرد.

منبع : https://saminpolymer.com/

بهترین تولیدکنندگان رنگ اپوکسی در ایران

رنگ اپوکسی از جمله رنگ های ترموست و دو جزئی است که از ترکیب رزین اپوکساید با هاردنر یا سخت‌ کننده پلی‌ آمین و یا پلی آمید به دست می‌ آید و در زمینه های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ پس از خشک شدن کامل، قابل شستشو بوده و به علت داشتن خاصیت انعطاف پذیری در مقابل تغییر شکل های سطحی سازه مقاوم است. رنگ اپوکسی بیشتر برای مصارف صنعتی طراحی شده است و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت، اصطکاک، عوامل جوی و مواد شیمیایی دارد، بیشتر به عنوان پوشش و در مصارفی نظیر بهترین رنگ اپوکسی کردن زمین مورد استفاده قرار می گیرد.زده می‌شود. در آخر نیز رنگ سخت شده و اصطلاحاً پخت می‌شود؛ لذا پس از اختلاط رنگ‌ اپوکسی فرصت محدودی برای اعمال آن وجود خواهد داشت.

انواع رنگ اپوکسی

به طور کلی رزین اپوکسی با رنگ های زیر که به نام رنگ های اپوکسی شناخته شده اند، سازگاری دارد:

– رنگ پودری یا کوره ای معدنی: این نوع از رنگ‌های اپوکسی به صورت پودر می‌باشند. اعمال رنگ در قسمت‌های مختلف یک قطعه مانند گوشه‌ها و سطوح غیر قابل دسترسی، حداقل میزان هدر رفت رنگ، یکنواختی سطح رنگ پس از اعمال از جمله مزیت‌های رنگ های پودری به شمار می آیند. از جمله رنگ های اپوکسی پودری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ های پودری مخملی
  • رنگ های پودری صدفی (متالیک)
  • رنگ های پودری کروم
  • رنگ های پودری شبتاب (فسفرسانس)
  • رنگ های پودری شبرنگ (فلوئورسنت)
  • رنگ های جوهری
  • رنگ های میکروبی
  • رنگ های خمیری

1. شرکت ثمین پلیمر

گروه تولیدی و مهندسی ثمین در سال 1390 تشکیل و فعالیت خود را شروع کرد و در سال 1398 ثبت رسمی برند ثمین صورت پذیرفت مجوعه ثمین با تغییر نگاه سنتی به علمی به کسب و کار موفق به ایجاد جایگاه ممتاز در بین مشتریان شده و همچنین در سال 1399 به عنوان شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان البرز مستقر گشته در طی این سالها با تولید چند محصول دانش بنیان و همچنین اجرای بیش از 235 پروژه بزرگ و کوچک در کشور نقش خود را به عنوان یک شرکت مهندسی و تولیدی در صنعت کشور ایفا میکند.


2. شرکت  رانا کیمیا فام


شرکت رانا کیمیا فام با هدف تولید انواع رنگ و پوششهای صنعتی تاسیس گردیده است. کارخانه این شرکت واقع در شهرک صنعتی سپهر (استان البرز) مجهز به

 

آزمایشگاه تخصصی، ماشین آلات و تاسیسات پیشرفته جهت تولید انبوه می باشد و از سوی دیگر این شرکت از مهارت و تجربه مدیران و مهندسین بهره میگیرد


 که حداقل دو دهه در صنعت رنگ و پوششهای صنعتی فعالیت مینماید.


3. شرکت نگین زره پارس

مهندس شـگرفی مدیریت شرکت صنعتی و شـیمیایی نگین زره پارس، کار آفـرینی موفق و متعهد در امـر برپایی این مجمـوعه بزرگ و فعال در زمینه تولید و ...
شرکت صنعتی و شـیمیایی نگین زره پارس فعالیت های خود را از سال 1381 در زمینه تولید انواع رنگ ها و پوشش های صنعتی، حفاظتی و ...

منبع :